مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 14:262016-06-26اجتماعي

کمبود فضای آموزشی در خراسان جنوبی به مرز بحران رسیده است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه مهر 95 از خردادماه امسال در آموزش و پرورش استان کلید خورده است گفت: کمبود فضای آموزشی در استان به یک بحران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، عباس لامعی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: اهمیت آموزش و پرورش برکسی پوشیده نیست و جلسات شورای آموزش و پرورش می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی با بیان اینکه امسال در برگزاری هفته بزرگداشت معلم استان خراسان جنوبی توانست رتبه چهارم را در کشور کسب کند افزود: برگزاری کلاس های اوقات فراغت که برای نخستین بار دبیری آن بر عهده ورزش و جوانان واگذار شد از دیگر اقدامات است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات جلسه گفت: کلاس های اوقات فراغت در استان فعال است و دانش آموزان در رشته های مختلف در آن شرکت می کنند.

لامعی با بیان اینکه کمبود فضاهای آموزشی مشکلی است که این روزها آموزش و پرورش استان با آن گریبانگیر است افزود: کمبود فضاهای آموزشی در استان به بحران تبدیل شده به گونه ای که در شهر بیرجند در حال حاضر 24 مدرسه کمبود داریم.

وی با بیان اینکه در مرکز شهر بیرجند هم مشکلات وجود داشته اما بیشتر کمبود فضای آموزشی در شمال شهر است اظهار داشت: در شمال شهر مشکل فضای آموزشی حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی در خراسان جنوبی به مرز بحران رسیده است

کمبود فضای آموزشی در خراسان جنوبی به مرز بحران رسیده است