مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 14:262016-06-26پزشكي

بیمارستان جهرم مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم از تجهیز بیمارستان پیمانیه این شهرستان به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته از نوع 16 برش (اسلایس) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا صحرایی ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان پیمانیه جهرم در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه جدید سی تی اسکن 16 برش(اسلایس) با ارزش ریالی 23 میلیاردریال در جهرم بهره برداری شد.

وی افزود: در حال حاضر این دستگاه از پیشرفته ترین سی تی اسکن های موجود در سطح استان است که از مراجعه بیماران نیازمند به مرکز استان و سایر شهرها جلوگیری کرده و کاهش هزینه های درمان را به همراه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم سرعت تصویربرداری بالا، توان ذخیره سازی 16هزار تصویر با رزولیشن بالا، توانایی سه بعدی سازی تصاویر و آنژیوگرافی اندام ها به صورت رنگی، توانایی آندوسکوپی، کلونوسکوپی و برونوسکوپی و توانایی بررسی پرفیوژن مغزی را از مزایای این دستگاه دانست که سایر دستگاه ها این توانایی را ندارند.

صحرایی با اشاره به اینکه تخت دستگاه قادر به تحمل وزن 205 کیلوگرم بوده و از لحاظ ایمنی نیز قادر به تحمل 500 کیلوگرم است، بیان کرد: دستگاه سی تی اسکن موجود در بیمارستان پیمانیه جهرم از نوع دو اسلایس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان جهرم مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد

بیمارستان جهرم مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد