مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 13:362016-06-26اجتماعي

مدیران متخلف مدارس دولتی در همدان برکنار می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه مدیران مدارس دولتی به دلیل ارتکاب به تخلف دریافت وجه اضافی از اولیای دانش آموزان عزل می شوند گفت: - کمبود فضای آموزشی در محدوده های مسکن مهر سبب دو شیفته شدن مدارس استان همدان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از همدان، عبدالرضا فولادوند ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: تحصیل در مدارس دولتی رایگان است و بر این اساس طبق قانون دریافت هر گونه وجه اضافی از اولیای دانش آموزان در هنگام ثبت نام غیرقانونی است و تخلف محسوب می شود.

وی افزود: والدین هنگام ثبت نام فرزندان در مدارس دولتی تنها ملزم به پرداخت هزینه های خرید کتاب و حق بیمه به مدیران مدارس هستند و مطالبه هر گونه وجه دیگر غیرقانونی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: دریافت وجه اضافی از والدین در حین ثبت نام دانش آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی یکی از معضلات همیشگی است که زمینه نارضایتی خانواده ها را فراهم می کند.

وی گفت: شهریه مدارس خاص و هیئت امنایی قوانین ویژه ای دارد و به تناسب ارائه خدمات آموزشی پیش‎بینی شده این مبالغ متفاوت است و ساز و کار خاصی دارد که شفاف است اما در مدارس عادی مدیران حق دریافت وجه مازاد را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران متخلف مدارس دولتی در همدان برکنار می شوند

مدیران متخلف مدارس دولتی در همدان برکنار می شوند