مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 13:112016-06-26سياسي

فرمانده سپاه ناحیه اهر: ادامه راه شهدا، انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید است


فرمانده سپاه ناحیه اهر، ادامه راه شهدا، انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اهر، عبدالحسین ایمانی ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی اظهار داشت: شهدا جوانان دوران خود بودند که با قطع علاقه از مسائل دنیوی در جهت پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در این راه جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و امروز بزرگ ترین وظیفه ما تبیین فرهنگ ایثار در جامعه، ادامه راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار به نسل بعد جنگ و نسل جدید انقلاب است.

وی، اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب برای جوانان برای آشنایی این قشر با ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

ایمانی حفظ اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی های آنها ذکر کرد و افزود: امروز این فرصت فراهم شده تا قشر جوان و دانشجو بتوانند با حضور در مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس با ایثارگری ها و سیره و زندگی شهدا بیشتر آشنا شوند.

این مقام مسئول، یکی از توطئه های استکبار جهانی را تجزیه کشورها از جمله ایران در جهت تضعیف آنها اعلام کرد و افزود: توطئه های متعدد امریکا و استکبار جهانی در ایران اسلامی رنگ باخته و ایران اسلامی با اقتدار و صلابت به حیات پربرکت خود ادامه می دهد و تهدیدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه اهر: ادامه راه شهدا، انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید است

فرمانده سپاه ناحیه اهر: ادامه راه شهدا، انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید است