مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 13:052016-06-26سياسي

لایحه اصلاح بوجه 95 به دنبال حل کدام مشکل بانکی است؟


در حالی که فقط 35 روز از ابلاغ قانون بودجه سال 1395 کل کشور می گذرد دولت تصمیم دارد لایحه اصلاح آن را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، لایحه بودجه امسال، 27 دی 1394 تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و از 10 تا 27 اسفند در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مراحل چکش کاری خود را طی کرد و از 22 فروردین امسال راهی صحن علنی مجلس شد و 31 همین ماه با عبور از ایستگاه بهارستان به شورای نگهبان رسید.

سرانجام بودجه 978 هزار میلیاد تومانی سال 95 پس از دو بار رفت و برگشت بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه تأیید شد و دو روز بعد یعنی یکم خرداد، رییس جمهور آن را برای اجرا ابلاغ کرد.

در حالی که فقط 35 روز از ابلاغ بودجه سال 1395 کل کشور می گذرد، آقای روحانی شنبه شب در ضیافت افطار با فعالان عرصه اقتصاد کشور یکی از تصمیمات دولت را اصلاح لایحه بودجه برشمرد.

رییس جمهور گفته که به زودی لایحه ای را تقدیم مجلس می کنیم که در آن، دو تبصره برای تقویت و اصلاح امور بانک ها و پرداخت بدهی دولت به بانک ها و پیمانکاران گنجانده شده است.

البته آقای روحانی ابراز امیدواری کرد اگر مجلس این لایحه را تصویب کند اولین بار گام بسیار خوبی در زمینه اصلاح امور بانکی برداشته شود و همسو با این حرکت برای تک نرخی کردن ارز تلاش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اصلاح بوجه 95 به دنبال حل کدام مشکل بانکی است؟

لایحه اصلاح بوجه 95 به دنبال حل کدام مشکل بانکی است؟