مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 12:312016-06-26حوادث

پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سانحه اتوبوس سربازان آغاز شد


مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران از آغاز پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سانحه اتوبوس سربازان و خانوادهای بازماندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، عباس فراشیانی با بیان اینکه در حادثه اتوبوس سربازان 23 نفر فوت و 22 نفر نیز به شدت مجروح شده اند، اظهار داشت: پرداخت غرامت فوت شدگان به ذینفعان آنان شروع و همچنان پی گیری مساله درمان سایر حادثه دیدگان این سانحه مرگبار هستیم.

وی افزود: اتوبوس مورد بیمه در زمان حادثه حامل 45 نفر از سربازان وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است که به غیر از فوت شدگان 13 نفر از مجروحان حادثه در بخش ICU بیمارستان شهید رجایی فارس بستری بوده و تعدادی از آنان وضعیت بسیار وخیمی دارند.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل تصادف حاضر و رسیدگی به این پرونده را شروع کرده ایم، تصریح کرد: اتوبوس مورد بیمه ،دارای بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران با پوشش تعهدات جانی شخص ثالث و حوادث راننده به میزان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و تعهدات مالی 55 میلیون ریال است که ما به طور حتم به تعهدات خود در این ارتباط در کوتاه ترین زمان ممکن عمل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سانحه اتوبوس سربازان آغاز شد

پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سانحه اتوبوس سربازان آغاز شد