مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 12:252016-06-26اقتصادي

تونل برق شیخ بهایی – مصلی در تهران احداث شد


قائم مقام معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای تهران از احداث تونل و کابل زیرزمینی شیخ بهایی – مصلی با 70 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، "سیدجلال موسوی جهرمی" در این باره گفت: با نصب کابل زیرزمینی 230 کیلوولت بین پست های شیخ بهایی و مصلی، علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست و زیبایی شهر تهران، قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق تهران نیز افزایش یافت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش رشد بار و نیاز مصرف شبکه، ضرورت احداث یک مدار کابل 230 کیلوولت مابین پست شیخ بهایی- مصلی احساس شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته از پست شیخ بهایی، کابلی زمینی به طول چهار کیلومتر به سوی پست مصلی کشیده شد؛ ضمن آن که دو خط هوایی مذکور نیز به منظور افزایش ظرفیت توان بهره برداری به هم متصل شد و پس از انجام تست های فنی نهایی، در مدار قرار گرفت.

موسوی جهرمی تصریح کرد: عملیات کابل کشی این پروژه حدود 10 ماه طول کشید و با توجه به اینکه هزینه نصب هر کیلومتر کابل زیرزمینی با احتساب هزینه تونل، یراق آلات، کابل، تعمیرات جانبی و نصب، حدود 17 میلیارد تومان است، این پروژه حدود 70 میلیارد تومان هزینه دربرداشت.

در همین رابطه مدیر امور دیسپاچینگ منطقه ای اظهار کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، کمک به حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل برق شیخ بهایی – مصلی در تهران احداث شد

تونل برق شیخ بهایی – مصلی در تهران احداث شد