مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 12:162016-06-26حوادث

سارقان حرفه ای در دام پلیس ملایر گرفتار شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: سارقان حرفه ای این شهرستان در راستای اجرای طرح های ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در دام پلیس گرفتار و تحویل مراجع قضایی شدند.

- شعبان ترک نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در راستای برخورد جدی با مجرمان، سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه، ظرف 48 ساعت گذشته 5 مأموریت ضربتی در نقاط مختلف شهرستان ملایر اجرا شد و بر این اساس تعداد 7 نفر از سارقان حرفه ای، زمین گیر و قبل از هر گونه فعل مجرمانه دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی سارق حرفه ای به همراه 2 نفر از همدستانش و همچنین یک نفر سارق صندوق صدقات، یک نفر سارق قطعات داخل خودرو و یک نفر سارق داخل آپارتمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: همچنین یک نفر سارق نیز در یکی از بیمارستان های شهر ملایر در حین ربودن کیف و گوشی موبایل همراهان بیماران و قبل از متواری شدن با حضور در صحنه پلیس دستگیر و تعداد یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز توسط مأموران کلانتری کشف شد که ضمن تشکیل پرونده، هر 7 نفر سارق در این رابطه تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در ظرف 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: با اجرای 3 مرحله طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان ملایر ، تعداد 3 نفر از توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای در دام پلیس ملایر گرفتار شدند

سارقان حرفه ای در دام پلیس ملایر گرفتار شدند