مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:312016-06-26سياسي

دولت در زمینه بهبود وضعیت راه های کشور اقدامی عملی انجام دهد


دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب با اشاره به درگذشت غم انگیز جمعی از جوانان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این قبیل حوادث تنها به این مورد خاتمه نیافته و باید دولت در زمینه بهبود وضعیت راه های کشور اقدامی عملی و قابل ملاحظه انجام دهد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید علی توسلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با تسلیت درگذشت غم انگیز جمعی از جوانان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این قبیل حوادث تنها به این مورد خاتمه نیافته و باید دولت در زمینه بهبود وضعیت راه های کشور اقدامی عملی و قابل ملاحظه انجام دهد.

وی با بیان این که دولت باید تمرکز خود را به اقشار عامه مردم معطوف سازد، افزود: دولت از ابتدای حضور خود و در طی این سه سال تنها توجه خود را به قشر مرفه جامعه معطوف کرده است؛ در حالی که این عامه مردم بودند که در سال 92 به دولتمردان رای دادند؛ ولی دولت به جای تقویت ناوگان ریلی زمینی که عامه مردم بیشتر از آنها استفاده می کنند، با پرداخت حقوق های نجومی به برخی مدیران و خرید هواپیماهای لوکس برای آسایش همان مدیران سعی در راضی نگه داشتن قشر مرفه جامعه از خود دارند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب تصریح کرد: البته در طی این مدت سخنانی در خصوص تقویت ناوگان های حمل ونقل بیان شده است؛ اما به غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در زمینه بهبود وضعیت راه های کشور اقدامی عملی انجام دهد

دولت در زمینه بهبود وضعیت راه های کشور اقدامی عملی انجام دهد