مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:302016-06-26ورزشي

امیدوار به درخشش در المپیک هستیم


رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امیدوار به کسب نتایج قابل قبول در المپیک ریو هستیم.

- داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" افزود: ملی پوشان المپیکی در اردوهای تدارکاتی حضور خوبی داشتند و توانستند در اردوهای تدارکاتی به آمادگی لازم دست یابند.

وی گفت: ملی پوشان در تورهای بین المللی ژاپن و کره جنوبی عملکرد قابل قبولی ارائه کردند و به آمادگی فنی مورد نظر اعضای کادر فنی رسیدند ولی با صلاحدید مدیر تیم های ملی قرار بر این شد تا در تور کره شمالی حضور نیابند.

ضرغامپور افزود: این تصمیم مدیر تیم های ملی تصمیمی کاملا فنی و درست بود زیرا بازیکنان چینی و کره ای بازیکنان توانمندی هستند و خیلی خوب بازی می کنند اما در رنکینگ شرایط خوبی ندارند.

بنابراین احتمال داشت در تور کره شمالی بازیکنان ما در مقابل بازیکنان کره ای و چینی نتیجه را واگذار کنند و همین موضوع باعث شود تا رنکینگ آنها پایین بیاید.

وی گفت: عملکرد بازیکنان المپیکی در تورنمنت ژاپن و کره جنوبی خیلی خوب بود خصوصا نوشاد عالمیان عملکرد قابل توجهی در رقابت های ژاپن داشت.

بطور حتم تا شروع بازی ها المپیک اردوی تیم های ملی برای بازیکنان المپیکی ادامه خواهد داشت و آنها از فرصت باقیمانده برای کسب آمادگی بهتر استفاده خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوار به درخشش در المپیک هستیم

امیدوار به درخشش در المپیک هستیم