مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:212016-06-26حوادث

شهردار حلب: خطر انفجار از بیخ گوش جایگاه سوخت حلب گذشت


شهردار حلب از مهار به موقع آتش توسط مأموران ایستگاه آتش نشانی این شهر خبر داد و گفت: خطر انفجار از بیخ گوش جایگاه سوخت حلب گذشت.

- حمید احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی توسط مسؤول مربوطه جایگاه سوخت شهر حلب وقوع حادثه آتش سوزی در این محل را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: طی تماسی که با ایستگاه آتش نشانی شهرداری حلب صورت پذیرفته است یک باب مغازه گاز سیلندر پر کنی دچار سانحه آتش سوزی شده بود که با اقدام به هنگام آتش نشانی این خطر برطرف شد.

شهردار حلب بی احتیاطی صاحب مغازه را عامل اصلی وقوع این سانحه خواند و افزود: هر یک از مردم باید با رعایت نکات ایمنی در راستای پیشگیری از وقوع حادثه جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: بلافاصله بعد از اتفاق روی داده در مغازه سیلندر گاز پرکنی در مأموران آتش نشانی شهرداری حلب با حضور به موقع خود توانستند در راستای مهار آتش اقدام کنند.

احمدی با تأکید بر اینکه مهار به هنگام و سریع آتش توسط مأموران آتش نشانی قابل تقدیر و ستایش است، گفت: به دلیل مهار به موقع آتش، این حادثه در کنار خسارت مالی سبب جرح ناچیز و جزیی مسؤول مربوطه جایگاه سوخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مغازه آتش گرفته حاوی کپسول های گاز مایع بود، عنوان کرد: در صورت تأخیر و یا عکس العمل کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار حلب: خطر انفجار از بیخ گوش جایگاه سوخت حلب گذشت

شهردار حلب: خطر انفجار از بیخ گوش جایگاه سوخت حلب گذشت