مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:212016-06-26سياسي

رییس دادگستری زرند: 30 هزار پرونده در محاکم قضایی زرند رسیدگی شد


رییس دادگستری شهرستان زرند از رسیدگی به 30 هزار پرونده در محاکم قضایی شهرستان زرند خبر داد و گفت: 10 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف، 12 هزار پرونده در دادسرا و 8 هزار پرونده در محاکم عمومی رسیدگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زرند، مهدی جعفری صبح امروز در بازدید نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضا شورای تأمین شهرستان زرند از دادگستری زرند با گرامیداشت هفته قوه قضاییه از کاهش طلاق توافقی به میزان 6 درصد در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه بر لزوم انجام مشاوره قبل از ازدواج و ترویج فرهنگ صلح و سازش تاکید داریم، گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی طلاق و ایجاد سازش بین طرفین پرونده ها دو شورای ویژه صلح و سازش و یک واحد مشاوره س جانبه با رویکرد مذهبی، حقوقی و روانشناختی در دادگستری این شهرستان راه اندازی شده است جعفری از رسیدگی به 30 هزار پرونده در محاکم قضایی شهرستان زرند خبر داد و افزود: 10 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شده، 12 هزار پرونده در دادسرا و 8 هزار پرونده در محاکم عمومی رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین دعاوی مطالبه وجه و دعاوی خانوادگی است، عنوان کرد: شش شورای حل اختلاف ویژه صدور رأی و پنج شعبه ویژه صلح و سازش در تغییرات جدید اداره شوراهای حل اختلاف شهرستان زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری زرند: 30 هزار پرونده در محاکم قضایی زرند رسیدگی شد

رییس دادگستری زرند: 30 هزار پرونده در محاکم قضایی زرند رسیدگی شد