مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:212016-06-26سياسي

امام جمعه لردگان: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف شرعی و دینی است


حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف شرعی و دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، حجت الاسلام حسن انصاری پیش ازظهر امروز در نشست ستاد انتفاضه و قدس شهرستان لردگان اظهار کرد: از سوی رژیم اشغالگر اسراییل ستم ها و ظلم های فراوانی به مردم مظلوم فلسطین وارد می شود و یک روز کشور فلسطین از دست جنایتکاران اسراییلی رها خواهد شد و این روز نزدیک است.

امام جمعه شهرستان لردگان بیان داشت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس باید همانند سال های گذشته باشکوه خاصی برگزار شود و روز جهانی قدس روز حمایت از مردم رنج کشیده کشور فلسطین است.

وی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف دینی برای مومنان برشمرد و بیان داشت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ذاتی و شرعی هر انسان مومن و انسان دوست است و همه ملت ها باید انزجار خود را از جنایات بی شمار رژیم اشغال گر اسراییل اعلام کنند.

انصاری با اشاره به جنایات ضد حقوق بشر رژیم اشغالگر اسراییل عنوان کرد: رژیم اشغالگر اسراییل، جنایت هایی ضد حقوق بشر در کشور اشغالی فلسطین انجام می دهد و هرساله زنان، کودکان و مردان بی گناه فلسطینی را به شهادت می رساند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان لردگان امسال نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لردگان: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف شرعی و دینی است

امام جمعه لردگان: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف شرعی و دینی است