مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:112016-06-26اقتصادي

72 روستای اردبیل به صورت سیار آبرسانی می شود


مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: در حال حاضر توزیع آب شرب در 72 روستا از طریق تانکر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن قنبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون توزیع آب شرب در 72 روستای استان اردبیل از طریق تانکر انجام می شود و نیاز است واحدهای پرمصرف آب در اردبیل اهتمام جدی در راستای صرفه جویی و مصرف بهینه این سرمایه عظیم داشته باشند چرا که صرفه جویی در آب یک نیاز اساسی در عرصه کنونی است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود آب در برخی روستاهای استان آب شرب جیره بندی می شود، تصریح کرد: انتظار می رود برخی از واحدهای پرمصرف مصرف بهینه آب را مبنای کار خود قرار دهند و رعایت حال بقیه مصرف کنندگان را داشته باشند.

مدیر شرکت آب و فاصلاب روستایی استان اردبیل بیان کرد: باتوجه به آغاز فصل تابستان و بالا رفتن مصرف آب شرب نیاز است همشهریان و اهالی روستاها در مصرف آب مدیریت داشته باشند تا با خطر بحران آب در فصل تابستان روبه رو نشویم.

قنبری گفت: همزمان با هفته آب و فاضلاب برنامه های مختلفی در روستاهای استان اردبیل برگزار می شود و برای ترویج مصرف بهینه آب تفاهم نامه ای با صداوسیمای اردبیل منعقد شده است تا از این طریق بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه آب را در بین همگان ترویج دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 روستای اردبیل به صورت سیار آبرسانی می شود

72 روستای اردبیل به صورت سیار آبرسانی می شود