مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:102016-06-26ورزشي

گودرزی: رییس جمهور، کاملاً در روند آماده سازی کاروان المپیک قرار دارد


رییس جمهور با گزارش های وزارتخانه، کاملاًدر روند آماده سازی کاروان های ایران برای بازی های ریو قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ نود و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست محمود گودرزی شنبه برگزار شد.

در این نشست وزیر ورزش با قدردانی از توجه ویژه دولت به موضوع ورزش و جوانان افزود: در افطاری که به همراه قهرمانان و مسئولان ورزش ایران، میهمان رییس جمهور بودیم، روحانی از مجموع فعالیت های صورت گرفته در وزارتخانه در مدت دو سال و نیم گذشته در جمع خبرنگاران، ابراز رضایت کردند و این موضوع برای مجموعه خدمت گزاران مردم در بخش ورزش و جوانان مایه خوشحالی است.

گودرزی درباره حمایت های خاص دولت برای بازی های ریو گفت: روحانی با گزارش های وزارتخانه، کاملا در جریان آماده سازی کاروان های ایران برای بازیهای ریو قرار دارد و خوشبختانه دولت تا این زمان حمایت و اعتبار لازم را برای این بازیها در نظر گرفته و از این بابت کاروان ایران نگرانی ندارد.

وزیر ورزش در بخش دیگری از نشست شورای معاونان درباره افزایش چشمگیر پاداش قهرمانان در این دوره از بازی های المپیک افزود: هدف اصلی قهرمانان ما سربلندی نام ایران و شادی دل مردم است و موضوع پاداش در مرحله بعد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: رییس جمهور، کاملاً در روند آماده سازی کاروان المپیک قرار دارد

گودرزی: رییس جمهور، کاملاً در روند آماده سازی کاروان المپیک قرار دارد