مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:062016-06-26بين الملل

حزب سوسیال مسیحی آلمان هم به جبهه مدافعان روسیه پیوست


رییس حزب سوسیال مسیحی آلمان نیز بعد از وزیر امور خارجه این کشور و معاون مرکل از روابط با روسیه حمایت کرده و خواستار کاهش تحریم های اروپا علیه مسکو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، "هورست زیهوفر"، رییس حزب سوسیال مسیحی آلمان خواستار کاهش تحریم ها علیه روسیه شد.

به این ترتیب زیهوفر هم در سیاست روسیه در جبهه "فرانک والتر اشتاین مایر"، وزیر امور خارجه آلمان و برخی دیگر از سیاستمداران مهم آلمانی قرار گرفت.

"اشتاین مایر" هم اخیرا انتقاد شدیدی به سیاست های تحریک آمیز ناتو در قبال روسیه وارد کرده و به جای آن خواستار گفتگو و مذاکره با مسکو شده بود که این اظهار نظر وی خشم برخی سیاستمداران به ویژه در اتحادیه احزاب متحد مسیحی را برانگیخته است.

"زیهوفر" در گفتگو با هفته نامه "اشپیگل" تصریح کرد که تحریم ها نباید دائمی باشند، طرز فکر بلوکه دیگر منطبق با زمان و مناسب نیست.

"اشتاین مایر" نیز مانند هم حزبی خود "زیگمار گابریل"، معاون مرکل و رییس حزب سوسیال دموکرات خواستار کاهش مرحله به مرحله تحریم های تصویب شده علیه روسیه به دلیل بحران اوکراین شده است.

اما صدر اعظم آلمان کاهش این تحریم ها را به اجرای کامل توافق صلح مینسک منوط دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب سوسیال مسیحی آلمان هم به جبهه مدافعان روسیه پیوست

حزب سوسیال مسیحی آلمان هم به جبهه مدافعان روسیه پیوست