مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 10:512016-06-26اجتماعي

رییس پلیس راهور کرمانشاه: 16 دوربین در سطح شهر کرمانشاه تخلفات سرعت را ثبت می کند


رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از ثبت الکترونیکی تخلف سرعت و ارسال جرائم به درب منازل خبر داد و گفت: تعداد 16 دوربین کنترل تخلفات سرعت در سطح شهر کرمانشاه برای جلوگیری از سرعت های غیرمجاز نصب شده است.

- محمد مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه سرعت زیاد باعث تصادف های خطرناک می شود، اظهار داشت: نظارت تصویری پلیس راهور بر خیابان ها، معابر اصلی و بزرگراه ها باعث کاهش تصادفات در شهر شده است.

وی از ثبت الکترونیکی تخلف سرعت و ارسال جرائم به درب منازل خبر داد و افزود: تعداد 16 دوربین برای کنترل تخلفات سرعت در سطح شهر کرمانشاه نصب شده که سرعت تعریف شده این دوربین ها 80 کیلومتر بر ساعت است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه دوربین های کنترل سرعت در جلوگیری از تصادفات خطرساز و کاهش تلفات جانی بسیار موثر هستند، ادامه داد: منطقه هوانیروز تا آناهیتا، ترمینال آزادگان تا میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهدا مناطقی از سطح شهر هستند که زیر پوشش دوربین های ثبت تخلف هستند.

وی با بیان اینکه در مراکز مانیتورینگ تخلفات سرعتی ثبت و اعمال قانون می شوند، بیان کرد: نیروهای راهنمایی و رانندگی در مراکز مانیتورینگ روزانه نسبت به صدور قبض جریمه و ارسال آن به درب منازل رانندگان متخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور کرمانشاه: 16 دوربین در سطح شهر کرمانشاه تخلفات سرعت را ثبت می کند

رییس پلیس راهور کرمانشاه: 16 دوربین در سطح شهر کرمانشاه تخلفات سرعت را ثبت می کند