مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 09:512016-06-26فناوري

زیرساخت از قالب انحصار خارج می شود


مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: برای نیل به سمت مشتری مداری باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند، اظهار کرد: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در مراسم معارفه مدیران زیرساختی صحبت می کرد، گفت: انتظار بنده این است که بایستیSLA (موافقتنامه های سطح خدمات) با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.

او اضافه کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند.

جهرمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده بسیار سنگین است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت: در سال 88 پهنای باند 13 گیگابیت بر ثانیه با سه میلیون کاربر بود که خرداد 92 به چهار و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت از قالب انحصار خارج می شود

زیرساخت از قالب انحصار خارج می شود