مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 09:262016-06-26ورزشي

حضور مرفاوی در صبا قوت گرفت/ معرفی گزینه سرمربیگری صبا ظرف امروز و فردا


حضور دوباره صمد مرفاوی برای هدایت تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین دوره لیگ بر تر کشور، روی نیمکت این تیم قوت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بعد از اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه صبای قم و اظهارات حامی مالی این باشگاه مبنی بر عدم تمایل همکاری با علی دایی به عنوان سرمربی صبای قم، حضور دوباره آقای گل جهان به عنوان سکان داری دین تیم کمرنگ شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حالی که با انتشار اطلاعیهٔ توافق نامهٔ حاصله با حامی مالی فصل جدید خود را فاقد اعتبار اعلام کرد، برای هدایت تیم فوتبال صبای قم در لیگ شانزدهم دست به کار شد و با سرمربی سابق این تیم وارد مذاکره شده است.

صمد مرفاوی که سابقه حضور در صبای قم به عنوان سرمربی در اواسط لیگ های دوازدهم و سیزدهم را در کارنامه دارد، جدی ترین گزینه برای هدایت این تیم در لیگ شانزدهم عنوان شده و این در شرایطی است که زمزمه های هرچند ضعیف برای حضور ساکت الهامی نیز طی روزهای گذشته به گوش رسیده است.

در حالی که گفته می شود سرمربی جدید صبا کمتر از 24 ساعت آینده معرفی خواهد شد، خبر ها از قطع ادامه همکاری تنی چند از بازیکان این تیم برای حضور روی نیمکت صبا در فصل جدید است.

بازیکنانی چون امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محسن فروزان، محمد شریفی در روزهای گذشته از این تیم جدا شدند و با حضور سرمربی جدید این تیم، وی مطمئنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مرفاوی در صبا قوت گرفت/ معرفی گزینه سرمربیگری صبا ظرف امروز و فردا

حضور مرفاوی در صبا قوت گرفت/ معرفی گزینه سرمربیگری صبا ظرف امروز و فردا