مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 06:412016-06-26حوادث

یکی از ماموران مجروح حادثه شهرک مقداد بندر امام به شهادت رسید


یکی از ماموران پلیس بندر امام خمینی (ره) که در هنگام دستگیری سارق مجروح شده بود به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اهواز، یکی از ماموران پلیس بندر امام خمینی (ره) که در هنگام دستگیری سارق فراری مجروح شده بود در روز 19 رمضان المبارک و سالروز ضربت خوردن حضرت مولا علی علیه السلام به شهادت رسید.

این مامور که سروان منوچهر کرمی نام دارد از روز حادثه شهرک مقداد بندر امام خمینی در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر بستری شده بود که ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل شد و به دوست و همکارش شهید جواد ویسی پیوست.

شهید جواد ویسی به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روز دوشنبه 31 خرداد ماه امسال ماموران پلیس آگاهی بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر در راستای اجرای دستور مقام قضایی به مخفیگاه یک سارق سابقه دار مراجعه کردند تا وی را دستگیر کنند.

این ماموران پس از شناسایی مخفیگاه سارق در شهرک مقداد بندر امام خمینی حین عملیات از سوی او مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفتند ولی موفق به دستگیری این سارق سابقه دار شدند.

ماموران انتظامی هنگام دستبند زدن به این سارق از سوی یکی از بستگانش مورد حمله با سلاح گرم قرار گرفتند که یکی از ماموران انتظامی به نام ستواندوم جواد ویسی اهل شهرستان بهمیی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اصابت گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ماموران مجروح حادثه شهرک مقداد بندر امام به شهادت رسید

یکی از ماموران مجروح حادثه شهرک مقداد بندر امام به شهادت رسید