مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 06:162016-06-26پزشكي

پزشکانی که وجود خارجی ندارند/ گزارش ویزیت های تلگرامی به 1590 و 1690


مدیرکل نظارت بر درمان وزارت بهداشت، صلاحیت پزشکان در فضای مجازی را متذکر شد و گفت: اخیراً پزشکی را به دادگاه معرفی کردیم که اصلاً وجود خارجی در ایران ندارد، - بنابراین مردم در صورت مشاهده تبلیغات ناصحیح پزشکان در فضای مجازی به 1590 و 1690 گزارش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اسلامت خبرگزاری تسنیم"، سید محمد حسین میردهقان ــ مدیرکل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ویزیت در فضای مجازی قابل قبول نیست، اظهار داشت: اگر معاینه فیزیکی نباشد، اصل ویزیت زیر سؤال می رود و هر اتفاقی که منجر به درمان و تجویز دارو باشد، لازمه دیده شدن مریض از سوی پزشک است.

میردهقان، صلاحیت پزشکان در فضای مجازی را نیز متذکر شد و افزود: با موارد متعددی روبه رو شدیم و پرونده هایی نیز در دست بررسی قضایی است و اخیراً پزشکی را به دادگاه معرفی کردیم و متوجه شدیم وی اصلاً وجود خارجی در ایران ندارد.

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت تأکید کرد: مردم باید به ما کمک کنند و سیستم نظارتی وزارت بهداشت را در جریان قرار دهند که قطعاً با خاطیان نظارت و برخورد نیز خواهد شد.

میردهقان تکمیل برخی ویزیت ها در فضای مجازی را دیگر علت بروز این پدیده دانست و در این برنامه رادیویی عنوان کرد: این مسئله چندان مشکل حادی نیست چراکه ویزیت انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکانی که وجود خارجی ندارند/ گزارش ویزیت های تلگرامی به 1590 و 1690

پزشکانی که وجود خارجی ندارند/ گزارش ویزیت های تلگرامی به 1590 و 1690