مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-25اقتصادي

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام تاکید لزوم تشدید نظارت در بازار مصرف ایلام


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام بر لزوم تشدید نظارت در بازار مصرف ایلام تاکید کرد.

- نعمت الله بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: گشت های سیار تعزیرات حکومتی ویژه ماه مبارک رمضان هم چنان در سطح بازار استان ایلام و شهرستان های تابعه فعال هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با اشاره به لزوم فعالیت گروه های سیار تعزیراتی در سطح بازار استان ایلام گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان 65 مورد بازرسی صورت گرفته و 20 پرونده تخلف تشکیل شده است.

بیرانوند همچنین از جدیت دربرخورد با قاچاق در استان ایلام توسط این دستگاه خبر داد و افزود: سال گذشته 203 پرونده قاچاق تشکیل شده که عمدتاً در زمینه لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و گوشی موبایل بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با بیان این که قاچاق صرفاً مخصوص واردات و صادرات غیرمجاز کالا از مرز مهران نیست، گفت: کالاهایی که در داخل فروشگاه ها تعرفه گمرگی نداشته باشند قاچاق محسوب می شوند و با آنها برخورد خواهد شد.

بیرانوند به تشکیل انواع پرونده تخلف از هفته قوه قضاییه سال گذشته تا هفته قوه قضاییه امسال در استان ایلام اشاره کرد و گفت: در این مدت یک هزار و 654 واحد صنفی دارای تخلف شناخته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام تاکید لزوم تشدید نظارت در بازار مصرف ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام تاکید لزوم تشدید نظارت در بازار مصرف ایلام