مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 20:062016-06-25سياسي

948 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد


در کل کشور بیش از 948 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی وجود دارد که در787 شهرک و ناحیه صنعتی زمین در قالب حق انتفاع و بهره برداری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از کرج، علی یزدانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی البرز که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: سیاست گذاری در حوزه صنایع کوچک به سازمان صنایع کوچک واگذار شده است.

وی افزود: در مصوبه شورای عالی اداری کشور بحث حمایت به سازمان صنایع کوچک واگذار شده است.

معاون وزیر صنعت با اشاره به وجود نواحی زیاد صنعتی در کل کشور، بیان کرد: در کل کشور بیش از 948 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی وجود دارد که در787 شهرک و ناحیه صنعتی زمین در قالب حق انتفاع و بهره برداری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نواحی و شهرک های صنعتی از کسی پول زمین دریافت نمی کنیم، ادامه داد: آنچه که دریافت می کنیم بابت قیمت تمام شده زیربناها بابت فهرست بهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است که با پیش پرداخت به صورت اقساط در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

یزدانی گفت: بیش از 60 شرکت صنعتی غیردولتی مجور فعالیت در شهرک های صنعتی را دریافت کرده اند، عنوان کرد: در استان البرز نیز تعدادی از شهرک های صنعتی خصوصی در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

948 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد

948 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد