مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 19:262016-06-25پزشكي

طرح مبارزه با مراکز غیرمجاز عرضه گوشت در استان سمنان اجرایی می شود


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان از شهروندان این استان خواست گوشت قرمز مصرفی خانواده های خود را از مراکز معتبر خریداری کنند گفت: طرح مبارزه با مراکز غیرمجاز عرضه گوشت در استان سمنان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دکتر حسن هاشم زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان باید بدانند مصرف هرگونه گوشت فاقد شناسه و لیبل بهداشتی دامپزشکی که در سطح مراکز غیرمجاز توزیع می شود برای سلامت شهروندان مخاطره آمیز و زیان آور است.

وی با اشاره به خطر انتقال بیماری های دام به انسان از طریق مصرف گوشت یا فراورده های دیگر دامی توصیه کرد: بهتر است با توجه به خطر انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام همچون تب مالت، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و دیگر بیماری ها، شهروندان فرآورده های خام دامی و به ویژه گوشت قرمز مصرفی خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی این استان تهیه و از خرید گوشت هایی که ممهور به مهر سلامت این اداره کل نیستند؛ اجتناب کنند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به ماه مبارک رمضان و توزیع غذا و گوشت های نذری، از مردم خیر این استان خواست که گوشت مورد نیاز خود را مراکز تحت نظارت بهداشتی مسئولان ذی ربط تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مبارزه با مراکز غیرمجاز عرضه گوشت در استان سمنان اجرایی می شود

طرح مبارزه با مراکز غیرمجاز عرضه گوشت در استان سمنان اجرایی می شود