مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 18:212016-06-25اقتصادي

اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس در آب های خلیج فارس


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس در آب های خلیج فارس خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها استان بوشهر تا سال آینده 4 هزار تن ماهی در قفس تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدتقی منوچهری بعدازظهر امروز در نشست بررسی طرح های تدوین شده جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار اظهار داشت: با اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در نخلستان های استان بوشهر ضمن مصرف بهینه آب راندمان تولید در این بخش افزایش می یابد.

وی از اجرای پرورش ماهی در قفس در حوضچه سد رییسعلی دلواری دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح پرورش ماهی در قفس در پشت سد رییسعلی دلواری با ظرفیت 6 هزار تن در سال امسال اجرایی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه طرح پرورش ماهی در قفس در سد رییسعلی دلواری دشتستان در راستای اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود گفت: با اجرای این طرح ضمن اینکه زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می کند در صادرات ابزیان و توسعه واحدهای فرآوری در بوشهر نقش مهمی دارد.

منوچهری از اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس در آب های خلیج فارس خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ها استان بوشهر تا سال آینده 4 هزار تن ماهی در قفس تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس در آب های خلیج فارس

اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس در آب های خلیج فارس