مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 16:512016-06-25اقتصادي

طرح مهربانی «100 هزار لبخند» در کشور اجرا می شود


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از اجرای طرح "100 هزار لبخند" با همکاری یکی از بنگاه های اقتصادی در ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از اجرای طرح "100 هزار لبخند" با همکاری یکی از بنگاه های اقتصادی در ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، فرحناز رافع بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از موسسات خیریه استان اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر کشور همزمان با ماه مبارک رمضان تمهیدات و برنامه های متنوع خیرخواهانه ای در راستای کمک به ایتام و مستمندان در نظر گرفته است که یکی از عمده طرح ها و برنامه های تدارک دیده شده از سوی این سازمان برگزاری و اجرایی کردن طرح 100 هزار لبخند در سرتاسر کشور است.

وی از ارتقای کیفیت سبدهای کالا در ماه رمضان امسال در سراسر کشور خبر داد و افزود: تمامی شهرستان ها و به ویژه شهرستان اردبیل امسال در برگزاری طرح همای رحمت بسیار خوب ظاهر شده است و با برگزاری جلسه هم اندیشی بین داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سعی بر این شد که رمضان امسال این طرح با کیفیت و برنامه ریزی بیشتری برگزار شود که خوشبختانه هم اکنون شاهد تحقق این اقدام از سوی متولیان استانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهربانی «100 هزار لبخند» در کشور اجرا می شود

طرح مهربانی «100 هزار لبخند» در کشور اجرا می شود