مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 16:262016-06-25فرهنگي

بیش از 6 هزار آثار هنری به جشنواره فرهنگی در اردبیل ارسال شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با فعالیت بیش از 12 هزار نفر در کانون های فرهنگی و هنری استان اردبیل 6 هزار و 500 اثر فرهنگی و هنری به جشنواره های فرهنگی در این استان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید ناصر اسحاقی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توسعه برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی است و در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بیش از 12 هزار نفر حضور یافتند که این تعداد از فعالان حوزه های فرهنگی بیش از 6 هزار و 500 آثار هنری خود را به جشنواره های فرهنگی استان اردبیل ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالان حوزه فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی استان اردبیل آثار خود را در قالب عکس و مقاله به جشنواره های مختلف ارسال کرده اند، افزود: مهمترین هدف ما ترویح و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در جامعه است که در این راستا اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر از اول تبرماه، اظهار کرد: برای اینکه حوانان و نوجوانان را از معضل اعتیاد دور سازیم باید برنامه های فرنگی گسترش یابد که در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه های منظمی تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار آثار هنری به جشنواره فرهنگی در اردبیل ارسال شد

بیش از 6 هزار آثار هنری به جشنواره فرهنگی در اردبیل ارسال شد