مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:212016-06-25سياسي

کارشناس بهزیستی استان اصفهان: 87 درصد مردم اعتیاد را معضل نخست جامعه می دانند


کارشناس مسؤول دفتر اعتیاد بهزیستی استان اصفهان گفت: 87 درصد مردم اعتیاد را معضل نخست جامعه می دانند و طبق آمار 55 درصد خانواده ها پس از 5 سال از اعتیاد فرزندشان اطلاع پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، علی اکبر ابراهیمی پیش از ظهر امروز در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با رویکرد تقویت مبانی دینی، اعتقادی و مبانی نوجوانان اقدامی مؤثر در ایمن سازی آنان در برابر اعتیاد اظهار داشت: 32 هزار نفر توزیع کننده مواد مخدر در اصفهان فعالیت دارند.

وی افزود: اگر به صورت میانگین هر توزیع کننده مواد 4 نفر را تأمین کند حدود 120 هزار معتاد در استان اصفهان وجود دارد از طرفی تمام کسانی که در عرصه مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند کمتر از 10 هزار نفر است که این یعنی یک حجم گسترده از فعالیت هایی که باید توسط عده ای کمی انجام شود.

کارشناس مسؤول دفتر اعتیاد بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه کمپ پیشگیری از اعتیاد در درمان اعتیاد اثربخش نیست، تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در بدن و مغز فرد معتاد شکل می گیرد بهبودی برای معتادان بسیار طولانی است و حتی می توان گفت هرگز به صورت کامل بهبود پیدا نمی کنند به همین دلیل باید بر بحث پیشگیری تمرکز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس بهزیستی استان اصفهان: 87 درصد مردم اعتیاد را معضل نخست جامعه می دانند

کارشناس بهزیستی استان اصفهان: 87 درصد مردم اعتیاد را معضل نخست جامعه می دانند