مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:152016-06-25ورزشي

اولین جلسه کمیته ملی پیشگیری از طلاق تشکیل شد


اولین جلسه کمیته ملی پیشگیری از طلاق در سال جدید با حضور مسئولینی از وزارت ورزش، کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری تهران و معاونت اجتماعی قوه قضاییه و اساتید دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کمیته ملی پیشگیری از طلاق اولین جلسه خود را در سال جاری با حضور مسئولینی از وزارت ورزش، کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری تهران و معاونت اجتماعی قوه قضاییه و اساتید دانشگاهی تشکیل داد.

محمدعلی زنگانه مدیر کل فرهنگی معاونت اجتماعی قوه قضاییه در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه طلاق ارائه داد و گفت: یکی از برنامه های ما در خصوص کاهش طلاق ارجاع متقاضیان طلاق تواقفی به مراکز مشاوره از سال 90 بوده است.

وی گفت: این ارجاع ها از طریق دفاتر مشاوره در دادگستری یا دادگاه خانواده، مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی استان ها، مراکزمشاوره بخش خصوصی و مراکز تحکیم بنیان خانواده که با کمک سایر سازمان ها بخصوص شهرداری در دانشگاه انجام می شود.

زنگانه ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ما درسال 91 تشکیل سمن چتری، بنیاد صیانت از نهاد خانواده کشور و ایجاد شعب آن در بیش از 21 استان کشور بوده است.

زنگانه با اشاره به برخی از اقدامات مهم انجام شده در سال 93 گفت: در سال 93 کتاب راهنمای فنی مراکز مشاوره طلاق (هدایت محتوایی فرآیند مشاوره) با مشارکت مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیته ملی پیشگیری از طلاق تشکیل شد

اولین جلسه کمیته ملی پیشگیری از طلاق تشکیل شد