مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:012016-06-25اجتماعي

دانش آموزان مدارس قرآنی اردبیل در حوزه آسیب های اجتماعی ارزیابی شوند


مسئولان مربوطه در حوزه آموزش و پرورش اردبیل دانش آموزان مدارس قرآنی را در حوزه آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی مورد ارزیابی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مجید خدابخش عصر امروز با همراهی فرماندار اردبیل، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در بازدید از مدرسه قرآنی کارشناسان اردبیل اظهار داشت: برای تبیین خروجی مدارس قرآنی اردبیل نیاز است دانش آموخته گان این مدارس طی فرآیندی در موضوعات مختلف از جمله آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی در حوزه سبک اسلامی ارزیابی شوند.

وی تصریح کرد: با تاسی از آیات و روایات قرآنی و نیز آموزش کتاب الهی مسیر زندگی خیلی از افراد دچار تغییرات شگرفی شده که در نهایت به سعادت و سلامت ختم شدند که براین اساس نیاز است مطالعات پژوهشی جامع در این راستا انجام شود و خروجی مدارس قرآنی بر همگان تبیین شود.

استاندار اردبیل گفت: برای درک اهمیت مدارس قرآنی باید دانش آموزان در حوزه آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، هنچارشکنی، تبعیت از والدین و نیز در کسب موفقیت های شاخص درسی و مهارت های زندگی در شاخه های مختلف بررسی شود تا جایگاه این مدارس در جامعه بر همگان آشکار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مدارس قرآنی اردبیل در حوزه آسیب های اجتماعی ارزیابی شوند

دانش آموزان مدارس قرآنی اردبیل در حوزه آسیب های اجتماعی ارزیابی شوند