مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 14:512016-06-25اجتماعي

برخی معلمان در تلفظ انگلیسی نیز مشکل دارند/وقتی آموزش وپرورش جرأت ندارد


در بحث آموزش زبان انگلیسی در مدارس با مشکلات متعددی مواجه هستیم به گونه ای که برخی معلمان، تلفظ صحیح ساده ترین کلمات را هم نمی دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی در رابطه با روش های آموزش زبان در مدارس و دلایل گرایش خانواده ها به سمت آموزشگاه های بخش خصوصی اظهار داشت: بنده معلم رسمی آموزش و پرورش هستم اما به جرئت می توانم بگویم در بحث آموزش زبان انگلیسی در مدارس با مشکلات متعددی مواجه هستیم به گونه ای که برخی معلمان، تلفظ صحیح ساده ترین کلمات را هم نمی دانند، در شرایطی که معلم به زبان انگلیسی تسلط ندارد، آموزش و پرورش چگونه جرئت خواهد کرد که زبان های دیگر را در مدارس ایجاد کند؟ وی افزود: بخشی از ضعف آموزش و پرورش در آموزش زبان انگلیسی به ضعف معلمان مربوط است البته در کتاب های درسی و روش تدریس نیز مشکلاتی وجود داشت اما طی چند سال اخیر، کتاب های جدید مطابق با کتاب های روز دنیا تألیف شده اند و براین اساس شروع آموزش زبان به دانش آموز از گرامر نیست بلکه ابتدا کلمات و عبارات را فرامی گیرد یعنی مکالمه محور است.

این معلم زبان انگلیسی گفت: اغلب معلمان، کتاب جدیدالتألیف را قبول ندارند چرا که 30 سال است به آموزش گرامر عادت کرده اند و برای تدریس کتاب جدید با مشکل مواجه هستند بنابراین باید برای آنها دوره های آموزشی لازم برگزار شود تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی معلمان در تلفظ انگلیسی نیز مشکل دارند/وقتی آموزش وپرورش جرأت ندارد

برخی معلمان در تلفظ انگلیسی نیز مشکل دارند/وقتی آموزش وپرورش جرأت ندارد