مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 14:262016-06-25حوادث

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد


جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: مبارزه بی امان با موادمخدر در رفسنجان ادامه دارد و نیروها در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، رضا خلیلی نژاد ظهر امروز در همایش پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مواد مخدر روان گردان به ویژه شیشه یک فاجعه است، همه باید به خود بیایند و این باور در مردم و مسؤولان ایجاد شود که مبارزه با آن به صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه مبارزه فقط دستگیری و زندان کردن و .

نباید باشد، تصریح کرد: باید همه دغدغه داشته باشند و تأثیرگذاری کارهای فرهنگی از جمله نمایشگاهی که ارائه می شود را ببینند.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: باید سرمایه گذاری بیشتری در خانواده ها انجام دهیم تا نسبت به کنترل فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به کشفیات موادمخدر در شهرستان رفسنجان اذعان کرد: در این مبارزه بی امان ترس و واهمه ای نخواهیم داشت، نیروهای ما از گلوله نمی ترسند، آنها می دانند هر لحظه امکان شهادتشان هست.

خلیلی نژاد تأکید کرد: برای کار فرهنگی باید همه مسؤولان پای کار باشند، نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد، در زمینه پیشگیری همه حاضر شده و کارهای فرهنگی باید بیش از این باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد