مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 13:562016-06-25حوادث

طرح امنیتی پلیس ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان اجرا می شود


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جهت تامین امنیت شهروندان سیستان و بلوچستانی طرح ویژه پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از زاهدان، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم که در سالن دکتر بهشتی دادگستری زاهدان برگزار شد اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از بنیادی ترین برنامه های پلیس است که با هدف کشف جرم در بستر جامعه انجام می شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در سال 93 میزان 66 درصد از جرایم کشف شده است که طی ده سال اخیر بی سابقه بوده است و با اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال 94 نیز 88 درصد از جرایم در استان کشف شد که نشان دهنده موفقیت پلیس در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد پلیس در استان مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرم است گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط ستاد نیروی انتظامی کشور نیروی انتظامی استان در بخش پیشگیری از جرایم به رتبه دوم کشوری دست یافته است.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که تحقق امنیت باثبات و پایدار از دیگر اهداف پلیس در استان است تصریح کرد: با همکاری پلیس طی شب های گذشته طرح تامین امنیت روزه داران در 127 مسجد اجرا شد و با این اقدام فرصت انجام اعمال خرابکارانه از گروهها و معاندان سلب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امنیتی پلیس ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

طرح امنیتی پلیس ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان اجرا می شود