مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 13:312016-06-25اقتصادي

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان: باشگاه کشاورزان در کردستان تأسیس می شود


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان از تأسیس باشگاه کشاورزان در این استان به عنوان راهبردی برای تسهیل گری، توانمندسازی و توسعه پایدار روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، محمد شهیاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری به غیر از تأمین نهاده های کشاورزی برای کشاورزان وظایف مهم تری بر عهده داریم که تأسیس باشگاه کشاورزان کردستان یکی از این وظایف است.

وی افزود: در سال زراعی جاری در بحث دانه های روغنی 2 هزار و 700 تن بذر کلزا در استان توزیع شد و حدود 2 تن بذر آفتابگردان نیز وارد انبارهای استان شده است.

شهیاد بیان کرد: افزایش تنوع کودی در سبد کارگزارها یکی از برنامه های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان در سال جاری است و این موضوع باید از حالت تئوری خارج شده و جنبه عملی پیدا کند.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان گفت: تلاش برای افزایش عوامل توزیع کود در استان از دیگر برنامه های این شرکت است و از پایان اردیبهشت سال جاری نیز تاکنون چهار واحد شرکت تعاونی تولید و کارگزاری بخش خصوصی به مجموعه شرکت خدمات حمایتی کردستان اضافه شده و امیدواریم این اقدامات منجر به توزیع به موقع کود در استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان: باشگاه کشاورزان در کردستان تأسیس می شود

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کردستان: باشگاه کشاورزان در کردستان تأسیس می شود