مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 13:112016-06-25فرهنگي

آقای زیبا کلام، زیبا کلام بگویید


دبیر جشنواره جهانی هنر مقاومت می گوید: من کاریکاتوریستم و کاریکاتورِ کلامی هم بلدم، پس به آقای زیبا کلام می گویم نام شما «زیباکلام» است، اما آیا زیبا هم کلام می گویید؟ - دبیر جشنواره جهانی هنر مقاومت می گوید: من کاریکاتوریستم و کاریکاتورِ کلامی هم بلدم، پس به آقای زیبا کلام می گویم نام شما زیباکلام است، اما آیا زیبا هم کلام می گویید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی قرار داده که به این شرح است: می گویند آدم ها اسم خود را از آسمان با خود می آورند.

نام من صادقی است اما من باید در آیینه به خود نگاه کنم و ببینم صادق هستم؟ من کاریکاتوریستم و کاریکاتورِ کلامی هم بلدم، پس به آقای زیبا کلام می گویم نام شما زیباکلام است، اما آیا کلامِ زیبا به کار می برید؟ این که شرافت یک نازنینی همانند ابراهیم حاتمی کیا و هنرورزی و معناشناسی او را اینچنین ترجمه کردن، مقداری بی انصافی است و به قول مولوی مرغ من در حسرت فهم درست! .

این کمال مردن لحظه به لحظه ما است.

تمبر عمر 5 دقیقه ای دارد، اگر بر پاکت بچسبانید و بخواهید آن را بکنید، دیگر نه تمبر به درد می خورد و نه پاکت قابل استفاده است.

آقای زیباکلام در حوزه گفتمان 6 ماه قبل از انتخابات سبز می شود و به نفع هر کسی زیبا کلام یا کلام زیبا می گوید، حال اجازه دهند بنده حبیب صادقی سخنی بگویم؛ فکر می کنم جوانمردی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای زیبا کلام، زیبا کلام بگویید

آقای زیبا کلام، زیبا کلام بگویید