مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 12:262016-06-25حوادث

محموله کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان رستم توقیف شد


فرمانده انتظامی شهرستان رستم از توقیف یک دستگاه کامیون تریلر حامل 4 میلیارد ریال کولر گازی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد اسلامی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان رستم در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفات، هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلر که حامل بار کولر گازی اسپلیت بود، مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه پس از متوقف کردن خودرو در بارزسی از آن 184 دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف و راننده کامیون دستگیر و به مراجع قایی معرفی شد گفت: برابر بررسی به عمل آمده، ارزش محموله کشف شده بیش از 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری دو کلاهبردار در شهرستان ممسنی رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری دو نفر در شهرستان ممسنی خبر داد که با تصادف ساختگی قصد کلاهبرداری از شرکت های بیمه را داشتند.

سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ممسنی مطلع شدند دو نفر به نام های ع م و ح غ با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح آن شهرستان اقدام به پرسه زدن کرده و در موقعیت مناسبی با موتورسیکلت به خودروهای عبوری برخورد و اقدام به تصادف ساختگی و دریافت دیه از سازمان ها و ادارات بیمه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان رستم توقیف شد

محموله کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان رستم توقیف شد