مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 11:212016-06-25اجتماعي

زنان، 26 درصد مسافران حمل و نقل شهری تهران/ فعالیت 2000 تاکسیران زن در پایتخت


در حال حاضر از 20 میلیون سفر شهری روزانه در تهران، 12 میلیون سفر از طریق حمل و نقل عمومی انجام می شود که سهم بانوان تهرانی بیش از 3 میلیون سفر شهری در روز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا لهراسبی پور مشاور معاونت ترافیک شهرداری تهران در امور بانوان در حاشیه جلسه بررسی نحوی اجرای برنامه جامع عفاف و حجاب در شهر تهران در ناوگان حمل و نقل عمومی، با بیان این مطلب افزود: 26 درصد از مسافران حمل و نقل عمومی پایتخت را بانوان تشکیل می دهند.

وی گفت: با توجه به اعتماد و اطمینان روزافزون خانواده ها به وسایل نقلیه عمومی، امروز حمل و نقل عمومی به انتخاب اول بانوان تهرانی برای انجام سفرهای شهری تبدیل نشده است.

لهراسبی با بیان این که قسمت جلوی اتوبوس های تندرو و همچنین سه واگن از هفت واگن هر قطار مترو به صورت اختصاصی به بانوان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: امروزه با توجه به ایمنی و رفاه ناوگان حمل و نقل شهری، وسایل نقلیه عمومی با استقبال گسترده بانوان تهرانی رو به رو شده و این گروه از شهروندان به مشتریان پر و پا قرص حمل و نقل عمومی تبدیل شده اند.

فعالیت 2000 راننده زن در ناوگان تاکسیرانی محمدرضا رضایی منش، مشاور فرهنگی و اجتماعی و مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان، 26 درصد مسافران حمل و نقل شهری تهران/ فعالیت 2000 تاکسیران زن در پایتخت

زنان، 26 درصد مسافران حمل و نقل شهری تهران/ فعالیت 2000 تاکسیران زن در پایتخت