مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1395 ساعت 23:212016-06-24حوادث

شاهدی از غیب بر مظلومیت محیط بانان تیری که بر سینه محیط بان فارس نشست


72 ساعت از گفت وگوی مدیرکل محیط زیست فارس با این خبرگزاری در مورد مظلومیت محیط بانان و دست بسته آنان در برخورد با شکارچیان نگذشته بود که نشستن گلوله ای بر سینه یکی از محیط بانان شاهد مدعای وی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، حمزه ولوی دو روز پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهر از مظلومیت محیط بانان و مضاعف شدن سختی کار آنان در مواجهه با آتش سوزی های مستمر گفت و اظهار داشت: ما اگر با شکارچیان برخورد قاطع نکنیم مورد هزاران انتقاد واقع می شویم اگر برخورد قاطع کنیم درگیری رخ داده محیط بان ما را محکوم به پرداخت دیه و موارد دیگر می کنند و گاه از سر عمد آتش به جان جنگل می اندازند تا به زعم خود از محیط بانی وظیفه شناس انتقام بگیرند.

این مسؤول حتی به تعریض از حقوق زیر سه میلیون تومان مدیران کل محیط زیست سخن گفت و ادامه داد: وقتی مدیر یک مجموعه با تحصیلات دکترا حقوقی تا به این حد پایین دارد باید به محیط بانانی که با حقوق و مزایای اندک در کوه و بیابان صعب العبور با خطر حیوانات وحشی و گرما و سرما پنجه در پنجه شکارچیان متخلف می افکنند آفرین گفت.

اکنون اما گویی شاهد سخنان وی از غیب رسید و بر سینه محیط بان مظلوم دیگری نشست که بعد از شهادت دو محیط بان هرمزگانی مصداق سه گانه شدن این بازی مظلومیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهدی از غیب بر مظلومیت محیط بانان تیری که بر سینه محیط بان فارس نشست

شاهدی از غیب بر مظلومیت محیط بانان تیری که بر سینه محیط بان فارس نشست