مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1395 ساعت 23:212016-06-24سياسي

فرمانده سپاه بندرلنگه: ماه رمضان ماه رحمت الهی است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: ماه رمضان ماه رحمت الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرلنگه سید حسین فاطمی عصر جمعه در مراسم ضیافت افطاری در جمع کارکنان و نیروهای وظیفه در نمازخانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که رحمت خداوند بر بندگانش نازل می شود و آن مغفرت و جنبه فیض عامّش بیش از سایر ماه ها برای افراد است.

وی افزود: روزه بر کلیه افراد به نحوی است که خواهی نخواهی انسان را متأثر می کند، حالا چه برسد به اینکه خود انسان صائم باشد و از بهترین اقسام صوم هم دارا باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تاکید کرد: نفس های شما در این ماه تسبیح به حساب می ‏آید و خواب شما در این ماه عبادت نوشته می شود، اعمال شما در این ماه مورد قبول حضرت حق و دعاهای شما به مرتبه اجابت خواهد رسید، پس با قلبی خالص و نیّتی پاک و صادق از خدا بخواهید که شما را موفق به روزه داری و تلاوت قرآن بدارد.

فاطمی در خصوص آداب ماه رمضان با اشاره به احادیث گفت: گرسنگی و عطش در این ماه شما را به یاد گرسنگی و عطش روز قیامت می اندازد پس دراین ماه بر فقراء و تنگدستان ببخشایید، بزرگانتان را تعظیم و تکریم و زیردستان را مورد رأفت و رحمت قرار دهید، ارحام و خویشان خود را صله رحم کنید، زبان خود را نگه دارید و چشمان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه بندرلنگه: ماه رمضان ماه رحمت الهی است

فرمانده سپاه بندرلنگه: ماه رمضان ماه رحمت الهی است