مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1395 ساعت 07:562016-06-23دانش

پژوهشکده ای فعال به برکت حضور در جوار امام هشتم/ هواخورشید چیست؟


دانشگاه فردوسی مشهد توانسته با ایجاد پژوهشکده هایی مخصوص اقلیم دانشگاه و رشته های تخصصی تدریس شده در این دانشگاه به بهبود فعالیت های علمی کشور کمک کند؛ - پژوهشکده هایی که شاید شنیدن نامشان هم شما را ترغیب کند تا درباره آن تحقیق کنید.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان سومین دانشگاه کشور از نظر قدمت پس از دانشگاه های تهران و تبریز در حال حاضر شصت و ششمین سال فعالیتش را سپری می کند.

بر اساس چشم انداز سند راهبردی دانشگاه فردوسی مشهد، این دانشگاه در سال 1399 یکی از دو دانشگاه برتر جامع کشور در تولید علم، نظریه پردازی و توسعه فناوری، برخوردار از جایگاه معتبر در بین 10 دانشگاه اول جهان اسلام و جزء 500 دانشگاه ممتاز جهان با هویتی اسلامی- ایرانی است.

دانشگاه فردوسی مشهد توانسته با ایجاد پژوهشکده هایی مخصوص اقلیم دانشگاه و رشته های تخصصی تدریس شده در این دانشگاه به بهبود فعالیت های علمی کشور کمک کند، پژوهشکده هایی که شاید شنیدن نامشان هم شما را ترغیب کند تا درباره آن بیشتر تحقیق کنید و بدانید.

پژوهشکده هواخورشید در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و سند چشم انداز کشور و همچنین با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص بسیج علمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده ای فعال به برکت حضور در جوار امام هشتم/ هواخورشید چیست؟

پژوهشکده ای فعال به برکت حضور در جوار امام هشتم/ هواخورشید چیست؟