مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1395 ساعت 12:362016-06-16سياسي

سپاه شهدای آذربایجان غربی خط اول مبارزه با تروریسم در غرب کشور


با توجه به خنثی سازی توطئه های دشمن، سپاه شهدای آذربایجان غربی خط اول مبارزه با تروریسم در غرب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه سپاه شهدای آذربایجان غربی همواره در دفاع از مرز و بوم کشور به ویژه در غربی ترین منطقه ایران اسلامی در خط اول مبارزه با تروریسم قرار دارد.

سپاه شهدای آذربایجان غربی همانطور که در هشت سال دفاع مقدس دفاع جانانه از مرزهای ایران اسلامی داشتند و در کنار سایر نیروهای نظامی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد پس از انقلاب نیز همواره در دفاع از تمامیت ارضی کشور در حال خدمت هستند.

از جایی که آذربایجان غربی با سه کشور مرز مستقیم دارد، در برخی از مواقع گروهک های تروریستی در مرزهای این استان دست به تحرکات و شیطنت هایی می زنند که تمام این موارد توسط سپاه شهدای استان آذربایجان غربی خنثی شده و در بسیاری از موارد زمینه هلاکت تعدادی از اعضای گروهک های تروریستی را نیز سبب می شود.

در چند روز گذشته نیز شاهد تحرکاتی در مرزهای آذربایجان غربی بودیم که در این خصوص پنج نفر از اعضای گروهک تروریستی پژاک به هلاکت رسید و مدارکی از این افراد به دست سپاه شهدای استان افتاد.

این تروریست های به هلاکت رسیده عاملین شهادت دو تن از بسیجیان بومی شهرستان مرزی سردشت در اردیبهشت ماه سال جاری و نیز شهادت یک مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه شهدای آذربایجان غربی خط اول مبارزه با تروریسم در غرب کشور

سپاه شهدای آذربایجان غربی خط اول مبارزه با تروریسم در غرب کشور