مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 09:052016-06-01پزشكي

برنامه جدی وزارت بهداشت برای مزارعی که با فاضلاب آبیاری می شوند


رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت با اشاره به نقش تعاملات بین بخشی در راستای تامین سلامت عمومی جامعه، در عین حال گفت: کاهش مزارع سبزی و صیفی که با فاضلاب و پسآب غیراستاندارد آبیاری می شوند، - به صورت جدی در دستور کار اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت در سال جاری است.

غلامرضا شقاقی در گفت وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار و ایمن سازی جامعه در برابر طغیان این نوع بیماری ها، اظهار کرد: تدوین برنامه های عملیاتی جامع با همکاری دستگاه های درون و برون بخشی از انتظارات وزارت بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی در این رابطه است.

وی همچنین اعلام گزارش بهنگام طغیان های احتمالی و اجرای سریع در راستای رفع مشکل را از دیگر انتظارات به منظور کنترل طغیان بیماری های واگیر دار ذکر کرد.

شقاقی، بررسی های اپیدمیولوژیک، آزمایشگاهی و محیطی را از جمله بررسی های ضروری در زمان طغیان بیماری های واگیر عنوان کرد و گفت: البته بحث رعایت بهداشت فردی اقشار مختلف جامعه از مهم ترین عوامل در مدیریت صحیح و کامل طغیان بیماری های واگیردار در عرصه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدی وزارت بهداشت برای مزارعی که با فاضلاب آبیاری می شوند

برنامه جدی وزارت بهداشت برای مزارعی که با فاضلاب آبیاری می شوند