مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:452016-06-01فرهنگي

یک هنرمند: موزه های معتبر دنیا از آثار متعلق به اصفهان پر است


مرمت و بازسازی موزه هنرهای معاصر، احداث باغ موزه ملل، ایجاد گالری های هنری در شهرهای بزرگ دنیا با عنوان "گالری هنر اصفهان" و انعقاد تفاهمنامه با آستان قدس رضوی پیشنهادات یک هنرمند برای بالابردن سطح هنرهای تجسمی و سنتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، مجید صادق زاده، هنرمند هنرهای تجسمی شامگاه سه شنبه در ضیافت شهرداری با هنرمندان در باغ مسکین اظهار کرد: اصفهان می تواند یکی از مراحل مهم هنر دنیا باشد و هنرمندان و مسوولان می توانند برای تحقق این قضیه موثر باشند.

وی افزود: هنر اصفهان بر پایه اندیشه توحیدگرا بنا شده است و در تمام آثاری که امروزه موجب افتخار ما است، توحید موج می زند.

این هنرمند هنرهای تجسمی با بیان اینکه موزه های معتبر دنیا پر از آثار متعلق به ایران و اصفهان است، اضافه کرد: کشورهای مختلف به واسطه همین موزه ها گردشگران زیادی را جذب خواهند کرد.

چرا ما نباید از این ظرفیت ها استفاده کنیم؟ چرا نباید در شهر اصفهان ابعاد وسیع تری از نمایش آثار دیده شود؟ کار به جایی رسیده است که در برخی از کشورهای نزدیک مان، شعبه هایی از موزه لوور ایجاد شده است.

اینها اتفاقات ساده ای نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هنرمند: موزه های معتبر دنیا از آثار متعلق به اصفهان پر است

یک هنرمند: موزه های معتبر دنیا از آثار متعلق به اصفهان پر است