مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:402016-06-01اقتصادي

افزایش محصولات صادرات تعاونی ها به سه میلیارد دلار امسال + فیلم


طرح عمومی جلب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های تعاونی با تضمین صندوق ضمانت تعاون در کشور آغاز شد .

- افزایش محصولات صادرات تعاونی ها به سه میلیارد دلار امسال + فیلم " طرح عمومی جلب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های تعاونی با تضمین صندوق ضمانت تعاون در کشور آغاز شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور تعاون وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در سمنان گفت : این طرح محصول جدیدی است که صندوق ضمانت تعاون مجری آن است و بر اساس آن تعاونی هایی که خواهان جلب سرمایه گذار در پروژه های دارای توجیه اقتصادی هستند باید به گونه ای خاص عمل کنند .

حمید کلانتری افزود : در این روش تعاونی لازم نیست پروژه را صرفا با مشارکت اعضای خود یا اخذ تسهیلات بانکی اجرا کند بلکه می تواند پروژه خود را در سایت صندوق ضمانت تعاون به اطلاع عموم مردم برسانند و سرمایه گذار را پیدا کنند .

به گفته وی ، صندوق ضمانت تعاون ، سرمایه گذاری افرادی که به این طریق در تولید محصول مشارکت می کنند را تضمین می کند تا آنها با اطمینان خاطر در این طرح اقتصادی شرکت کنند .

معاون وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین از افزایش صادرات محصولات تولیدی تعاونی ها خبر داد و گفت : صادرات تعاونی ها پارسال یک میلیارد و 700 میلیون دلار بود و پیش بینی می شود امسال به سه میلیارد دلار برسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محصولات صادرات تعاونی ها به سه میلیارد دلار امسال + فیلم

افزایش محصولات صادرات تعاونی ها به سه میلیارد دلار امسال + فیلم