مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:412016-06-01سياسي

برخی اعضای لیست امید «اصلح» را انتخاب کردند/اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس


نماینده مردم بروجرد در دهمین مجلس شورای اسلامی درباره رأی برخی از افراد لیست امید به لاریجانی گفت: حتماً آن افراد برای ریاست مجلس دهم«اصلح» را انتخاب کردند.

- نماینده مردم بروجرد در دهمین مجلس شورای اسلامی درباره رأی برخی از افراد لیست امید به لاریجانی گفت: حتماً آن افراد برای ریاست مجلس دهماصلح را انتخاب کردند.

علاء الد ین بروجردی نماینده مردم بروجرد در دهمین مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ، درباره ترکیب هیئت رییسه مجلس دهم، گفت: آنچه که از ترکیب هیئت رییسه انتظار می رفت، بیش از اینها بود، اما نمایندگان براساس دیدگاه های خود، اعضای آن را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه هفت تن از اعضای هیئت رییسه مجلس دهم، اصولگرا هستند، اظهارکرد: ما به دنبال قطبی سازی در مجلس نبوده و به عنوان مجموعه ای از نمایندگان ملت، درصدد اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، به ویژه عرصه اقتصاد مقاومتی هستیم که باید تلاش فراوان کرده و با همدلی و تعامل این خط مشی را ادامه دهیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی ملی مجلس در دوره نهم در پاسخ به این سؤال که چرا تعدادی از افراد لیست امید، به لاریجانی رأی دادند، تصریح کرد: حتماً آن افراد برای ریاست مجلس دهم اصلح را انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اعضای لیست امید «اصلح» را انتخاب کردند/اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس

برخی اعضای لیست امید «اصلح» را انتخاب کردند/اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس