مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:412016-06-01اقتصادي

سوخت به کمباین های معیوب خراسان شمالی تعلق نمی گیرد


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تنها اهرم قانونی ما برای جلوگیری از فعالیت کمباین هایی که معاینه فنی ندارند، اختصاص ندادن سوخت است.

- محمدجواد تشکری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد" اظهار داشت: کشاورزان در برداشت گندم از به کارگیری کمباین های معیوب که نقص دارند، اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: کمباین ها، یکی از عوامل مهم در ریزش گندم ها هستند و از کشاورزان انتظار می رود برای جلوگیری از اتلاف و ریزی گندم، بر کار کمباین ها نظارت داشته باشند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: بنابراین بهترین ناظر در این زمینه کشاورز است و باید از برداشت گندم توسط کمباینی که دچار نقص فنی شده خودداری کند.

به گفته وی اکنون با توزیع و کشت ارقام مقاوم، میزان ریزش گندم کاهش یافته اما همچنان شاهد ریزش این محصول در حین برداشت و انتقال به مراکز خرید هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: توجه به تاریخ برداشت گندم و استفاده از ارقام مقاوم می تواند میزان ریزش این محصول را به حداقل برساند.

تشکری افزود: با هماهنگی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان، در تلاش هستیم تا شرایط لازم برای جلوگیری از ریزش گندم در حین انتقال پیشگیری شود و نسبت به درزگیری کامیون ها و استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت به کمباین های معیوب خراسان شمالی تعلق نمی گیرد

سوخت به کمباین های معیوب خراسان شمالی تعلق نمی گیرد