مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 06:552016-06-01ورزشي

مهاجم تیم ملی تنها نماینده ایران در فهرست 20 بازیکن برتر آسیا در لیگ های اروپایی


سهم ایران از بین 20 بازیکن برتر آسیا در بین لیگ های اروپایی فقط یک بازیکن است.

- کد خبر: 594021 تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 07:48 - 01 June 2016 پایگاه اخبار کنفدراسیون آسیا نام 20 بازیکن برتر آسیایی در لیگ های اروپایی را اعلام کرد که علیرضا جهانبخش تنها ایرانی است که در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، با پایان فصل 17-2016 رقابت های باشگاهی در اروپا پایگاه کنفدراسیون فوتبال قاره کهن به ارزیابی بازیکنان آسیایی پرداخته که در زیر آمده است: بیش از 80 بازیکن آسیایی در قاره اروپا بازی می کنند و سعی کردند با انتخاب اروپا به عنوان مقصد فوتبالی خود، تلاش به پیشرفت در سطح بازی خودشان را شروع کنند.

البته از این میان بازیکنان زیادی در لیگ های دسته 2 حضور دارند و بعضی از بازیکنان نیز در لیگ های درجه 2 چون ترکیه، لهستان و پرتغال حضور دارند که عملکرد آنها ملاک پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده است.

به این ترتیب 40 بازیکن آسیایی در لیگ های درجه یک اروپا (انگلیس – ایتالیا- اسپانیا – آلمان- فرانسه و هلند) مورد بررسی قرار گرفته است و بر طبق عملکرد فردی و امتیازاتی که هر بازیکن آسیایی در طول فصل گرفته است، بهترین بازیکن قاره کهن در فوتبال اروپا مشخص شده است که در آن هیرشی کیوتاکه ژاپنی در صدر قرار گرفت که این فصل در هانوفر بازی های خوبی به نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم تیم ملی تنها نماینده ایران در فهرست 20 بازیکن برتر آسیا در لیگ های اروپایی

مهاجم تیم ملی تنها نماینده ایران در فهرست 20 بازیکن برتر آسیا در لیگ های اروپایی