مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 03:462016-06-01ورزشي

یگانه: برای بازگشت به فوتبال آذربایجان لحظه شماری می کنم/من عاشق تبریز و تراکتورم


بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان و تراکتورسازی گفت: به خوبی می دانم که رسیدن به تیم ملی رؤیا نیست و با تلاش و پشتکار می توان به این مهم دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهرداد یگانه فوتبال خود را از تیم های پایه دکتر دبیری و تراکتورسازی آغاز کرد و توانست درخشش خوبی نیز در این تیم داشته باشد و پس ازآن وی به همراه پیام صادقیان از فوتبال تبریز جدا و راهی اصفهان شد که مهرداد به تیم های پایه سپاهان پیوست.

وی پس ازآن به همراه تیم ملی نوجوانان مقام قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی غرب آسیا را کسب کرد و عنوان آقای گل مسابقات مقدماتی آسیا و فنی ترین بازیکن تورنمنت رم ایتالیا را به خود اختصاص داد.

این بازیکن در بازی مقابل هلند و کلمبیا در جام جهانی نوجوانان به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد و هنگامی که بااستعداد یابی و پیشنهاد تیم فرانسوی لیل روبرو شد خبرنگاری برای مصاحبه و مشخص کردن بیوگرافی اش از تیم باشگاهی اش سؤال کرد به دلیل تعصبی که به تیم تراکتورسازی داشت به جای سپاهان این تیم را تیم خود معرفی کرد که در بازگشت به کشور از سوی باشگاه سپاهان به دلیل این اظهارات مورد جریمه قرار گرفت! وی که از او به عنوان نیکبخت دوم فوتبال ایران یاد می شود، توسط کی روش به اردوی مشترک تیم ملی بزرگ سالان و زیر 22 سال دعوت شد که این موضوع می توانست نویدبخش آینده درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگانه: برای بازگشت به فوتبال آذربایجان لحظه شماری می کنم/من عاشق تبریز و تراکتورم

یگانه: برای بازگشت به فوتبال آذربایجان لحظه شماری می کنم/من عاشق تبریز و تراکتورم