مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 01:212016-05-31سياسي

بیشتر ساخت و سازها در باغات دولتی همدان غیرقانونی است


رییس شورای شهر همدان با اعلام اینکه بیشتر ساخت و سازها در باغات دولتی غیرقانونی است، گفت: ساخت و ساز آموزش و پرورش و کمیته امداد در باغات همدان غیرقانونی است.

- علی اکبر نظری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، با اشاره به اینکه ساخت و سازهای دولتی زیادی در باغات همدان بدون مجوز انجام می شود، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در باغ درخشان یا مکارچی و آموزش و پرورش در فخرآباد ساخت و ساز غیرمجاز و خلاف قانون داشته اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ادارات ساخت و ساز غیرمجاز دارند که باید بررسی شود، افزود: بیشتر ساخت و سازها در باغات دولتی غیرقانونی بوده و به غیر از این دو دستگاه، نهادهای دیگری هستند که نمی توان نام آنها را مطرح کرد.

نظری با بیان اینکه دستگاه های متولی و مسئول در این زمینه باید بررسیهای لازم را داشته باشند، اظهار داشت: ادارات و دستگاه های دولتی در مناطق عباس آباد، گنجنامه، دیویجین، فقیره و اطراف شهر ساخت و سازهای غیرمجازی دارند.

تذکر شهرداری همدان به دستگاه های متخلف وی در پاسخ به این سوال که شهرداری همدان چه اقدامی برای برخورد با این تخلفات داشته است، گفت: بخشی از این مناطق باغی تحت کنترل شهرداری همدان هستند ولی برخی مواقع چون وجهه دولت به میان می آید طبیعتا شهرداریها قدرت مقابله با آنها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر ساخت و سازها در باغات دولتی همدان غیرقانونی است

بیشتر ساخت و سازها در باغات دولتی همدان غیرقانونی است