مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 00:312016-05-31بين الملل

ترکیه در حال برداشت میوه تلخی است که در سوریه کاشته است


مدیر مرکز مطالعات استراتژیک سوریه در مصاحبه ای با اشاره به حمایت آمریکا از نیروهای دموکراتیک در شمال سوریه و احتمال تشکیل اقلیم کردی در این منطقه گفت که ترکیه با اقدامات خود در حال برداشت میوه تلخی است که در سوریه کاشته است.

- "ملاذ مقداد" مدیر مرکز مطالعات استراتژیک سوریه در مصاحبه با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم" درباره اقدام اخیر آمریکا در حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه در حمله به نیروهای داعش برای سیطره بر استان رقه صحبت کرد.

حمایت آمریکا از نیروهای دموکراتیک در شمال سوریه در راستای تجزیه خاورمیانه است وی در این مصاحبه گفت: این اقدام آمریکا در منطقه در راستای گسسته کردن خاورمیانه است و همانطور که همه می دانیم آمریکا با گروه های تروریستی و به خصوص داعش همکاری می کند.

همکاری آمریکا با نیروهای کرد و برخی دیگر از عشایر برای سیطره بر رقه در حالی که ارتش سوریه و همپیمانانش در حال پیشروی در جبهه های متعددی هستند، با هدف محقق کردن موفقیت هایی در عرصه سوریه است.

در حال حاضر نبرد اصلی در شمال حلب است مدیر مرکز مطالعات استراتژیک سوریه اضافه کرد: از یک ماه پیش همکاری آمریکا با نیروهای دموکراتیک سوریه آشکار شده است ولی تا کنون هیچگونه تحولی روی نداده و تنها در برخی از جبهه ها درگیری هایی روی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه در حال برداشت میوه تلخی است که در سوریه کاشته است

ترکیه در حال برداشت میوه تلخی است که در سوریه کاشته است